Szanowni Państwo,

bardzo dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wkład w program RIBA Forum. Bardzo zależy nam na udanej współpracy, dlatego prosimy o zapoznanie się z poniższym spisem zasad oraz wszystkimi informacjami dla prelegentów.

  1. Konferencja odbędzie się 30 września. Rozpoczynamy o godz. 8.30 od sesji networkingowej, zaś konferencję o godz. 9.00.
  2. Prosimy o przesłanie prezentacji do 25 września. Tworząc prezentację proszę mieć na uwadze kilka aspektów:
    • Przede wszystkim prezentacja powinna mieć jak najbardziej praktyczny charakter - uczestnicy znają teorię, więc nie trzeba im jej przedstawiać. Warto oprzeć prezentację na formule 4W: Wyzwanie, czyli na czym polegał problem, Wdrożenie, czyli co zrobiliśmy, aby go rozwiązać, Wynik, czyli jaki był efekt wprowadzonej zmiany, Wnioski, czyli co się udało, co się nie udało, co było największym wyzwaniem.
    • Warto zadać sobie dodatkowe pytania:
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja o firmie (rekomendowana jedynie wzmianka bez slajdów poświęconych opisowi firmy lub maksymalnie 1 slajd i nie więcej niż 2 minuty prelekcji)
      • Ile slajdów zajmuje prezentacja produktu czy rozwiązania, które chcą Państwo zaoferować? Rekomendujemy, aby prelekcja przedstawiała ujęcie problemowo lub była omówionym studium przypadku - o produkcie zainteresowane osoby będą chciały same porozmawiać i podejdą w przerwie dopytać o szczegóły / przy konferencji online skontaktują się z Państwem.
    • Prezentacja nie może mieć charakteru marketingowego lub promocyjnego.
    • Organizator ma prawo do ingerowania w treść prezentacji, jeżeli uzna, że nie spełnia ona merytorycznych wymagań konferencji lub zawiera treści promocyjne lub reklamowe. O konieczności zmian Organizator będzie informował bezpośrednio Prelegenta.
  3. Prosimy o przygotowanie prezentacji na szablonie konferencyjnym, który możecie pobrać Państwo poniżej.
    Pobierz szablon
  4. Powinni już Państwo otrzymać dedykowaną grafikę do wykorzystania w publikacjach na LinkedIn oraz Facebooku. Będziemy wdzięczni za rekomendację konferencji oraz swojego wystąpienia. Jeśli ktoś z Państwa nie otrzymał grafiki, prosimy o kontakt.
  5. W przypadku konferencji online zapewniamy możliwość wcześniejszego nagrania wystąpienia, które zostanie odtworzone w czasie konferencji. Rekomendujemy tę formułę, gdyż uniezależnia nas od problemów technicznych, a ponadto umożliwia zmontowanie materiału. Możliwe jest też wystąpienie live. W tym celu konieczne jest zapewnienie odpowiedniego stałego łącza internetowego, które zapewni szybką transmisję audio-video. Prosimy opcję live traktować jako ostateczność, gdy nie ma absolutnie możliwości nagrania się wcześniej. Prosimy o informację jak najszybciej, jeśli planują Państwo wystąpienie live!
  6. Dla moderatorów dyskusji roundtables przygotowaliśmy dodatkowe informacje, które pomogą Państwu lepiej przygotować się do prowadzenia dyskusji. Znajdą je Państwo w pliku dostępnym poniżej: Pobierz informacje nt. roundtables
  7. Miniwarsztaty 1 października będą odbywały się w pokojach ZOOM na żywo.
  8. Zapraszamy do udziału w całym programie konferencji, jeśli jednak nie mogą Państwo uczestniczyć w całości wydarzenia proszę o przybycie / dołączenie do konferencji online co najmniej na pół godziny przed swoim wystąpieniem.
  9. Prelegentów z sesji plenarnej i równoległych prosimy o obecność w czasie swoich prezentacji na czacie, na którym uczestnicy będą mogli zadawać pytania. Natomiast po zakończeniu transmisji prosimy o wejście do pokoju ZOOM, w którym będzie możliwość porozmawiania na żywo i szerszej odpowiedzi na pytania uczestników.
  10. Prezentacje konferencyjne w postaci plików pdf udostępniamy po konferencji uczestnikom w postaci linku do specjalnie przygotowanej, niepublicznej strony www. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na udostępnienie proszę o informację PRZED konferencją. W takiej sytuacji jednak bardzo prosimy o przygotowanie wersji prezentacji, którą będziemy mogli udostępnić uczestnikom. Uczestnicy zawsze bardzo liczą na materiały pokonferencyjne.
  11. Uzyskane nagrania wystąpień będziemy udostępniać uczestnikom, prelegentom oraz odpłatnie na naszej platformie edukacyjnej. Oczywiście prawa autorskie pozostają u Państwa. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na późniejszą sprzedaż nagranej prezentacji, prosimy o informację PRZED konferencją.
  12. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas, jeśli pojawią się jakiekolwiek okoliczności uniemożliwiające wystąpienie.

Jeśli nie zgadzają się Państwo, z którymś z powyższych ustaleń prosimy o informację do 25 września!

 

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Weronika Warpas
m: +48 570 611 811
e: weronika.warpas@evention.pl

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Przeglądanie strony oznacza akceptację.