Webinarium realizowane będzie w aplikacji ZOOM. Rekomendujemy zainstalowanie programu, ale możliwe jest też korzystanie z Zoom w przeglądarce.

Opcja I: Logowanie do Zoom poprzez aplikację

1. Wejdź na stronę https://zoom.us/download i pobierz program.

2. Zaloguj się w aplikacji. W ustawieniach jako nazwę użytkownika podaj imię i nazwisko.

3. Na stronie https://ribaforum.pl/webinar4/ kliknij w przycisk widoczny poniżej, aby dołączyć do Webinarium.

4. Kliknij “Otwórz Zoom”.

Opcja II: Logowanie do Zoom poprzez przeglądarkę

(aplikacja Zoom działa prawidłowo wyłącznie w przeglądarce Chrome!)

Zarządzanie uprawnieniami kamery i mikrofonu w Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/2693767

(W razie ewentualnego korzystania z Firefox – zarządzanie uprawnieniami kamery i mikrofonu w Firefox: https://support.mozilla.org/pl/kb/zarzadzanie-uprawnieniami-kamery-i-mikrofonu-firefox)

1. Na stronie https://ribaforum.pl/webinar4/ kliknij w przycisk widoczny poniżej, aby dołączyć do Webinarium.

2. Kliknij “Otwórz Zoom”.

3. Zaloguj się podając e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji na Webinarium oraz imię i nazwisko i kliknij “Join Webinar”.

Korzystanie z Zoom podczas Webinarium

1. Po dołączeniu do Webinarium masz wyciszony mikrofon, a na dole ekranu masz możliwość skorzystania z następujących narzędzi: chat oraz podniesienie ręki (“Raise Hand”).

2. Przywitaj się na chacie. Możesz tam również zgłaszać problemy techniczne.

3. Aby zabrać głos, wciśnij przycisk “Raise Hand”, żeby pokazać, że chcesz coś powiedzieć. Gdy tylko pojawi się możliwość Organizator udzieli Ci głosu. Na Twoim ekranie pojawi się okno, w którym należy kliknąć “Unmute now”.

4. Sesja Q&A
Podczas dyskusji panelowej oraz prezentacji prelegenta możesz zadawać pytania ekspertom korzystając z chatu. Zachęcamy, aby rozpocząć swoje pytanie od znaku zapytania oraz zaadresować do konkretnego panelisty. Prelegenci będą na pytania odpowiadać głosowo lub pisemnie na chacie podczas sesji Q&A o 12:05.