ORGANIZATORZY

Firma specjalizująca się w tworzeniu spotkań biznesowych. Wydarzenia biznesowe traktuje jako integralny i trudny do zastąpienia element budowania relacji i poprawy efektywności tych relacji pomiędzy firmami, a tak naprawdę tworzącymi je ludźmi. Zespół tworzących spółkę osób ma na swoim koncie ponad 100 różnych projektów i blisko 20 lat skumulowanego doświadczenia, dysponując bardzo unikalnym zestawem kompetencji i doświadczeń zebranych przez lata pracy nad biznesowymi spotkaniami w kontekście rynku i tematyki IT i telekomunikacji. Posiada kompetencje redakcyjne, analityczne oraz szeroką sieć networkingową wśród tzw. decison-makers i bardzo wiele budowanych przez lata relacji w świecie ICT.

ISSA jest niezależną organizacją, skupiającą profesjonalistów zajmujących się bezpieczeństwem informacji. Nie polityka i nie zyski, ale etyka i fachowość członków oraz ich profesjonalne oddanie ochronie zasobów informacyjnych są siłą napędową ISSA. Przyłącz się do światowej sieci profesjonalistów związanych z bezpieczeństwem systemów informacyjnych.

PARTNER MERYTORYCZNY

Jesteśmy jednym z liderów na rynku usług konsultingowych w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji w Polsce. Pracujemy dla organizacji o złożonej strukturze, które oczekują od nas całościowego spojrzenia na firmę i zasoby wykorzystywane przez nią do przetwarzania danych, wychwycenia popełnianych błędów i zaproponowania skutecznych sposobów ich naprawy.

Szkolenia to dla nas o wiele więcej niż proste przekazanie informacji. Uczestników traktujemy po partnersku wiedząc, że wkrótce mogą chronić również nasze dane osobowe.

PATRONI SPOŁECZNOŚCIOWI

Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska jest częścią The Institute of Internal Auditors i należy do European Confederation of Institutes of Internal Auditing (ECIIA). Od ponad 15 lat jest największą w kraju organizacją zajmującą się kompleksowo problematyką audytu wewnętrznego, umacnianiem rangi zawodowej audytorów oraz integracją środowiska audytorskiego. Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska oferuje certyfikaty zawodowe potwierdzające międzynarodowe kwalifikacje audytora wewnętrznego. Lider w propagowaniu wiedzy o audycie oraz najlepszych praktykach i standardach zarządzania. Lider w zakresie usług edukacyjnych w obszarze audytu wewnętrznego w Polsce. Lider szkolenia z zakresu certyfikowanych kursów dla audytorów Wewnętrznych oraz obszarów niezbędnych do prowadzenia skutecznego i efektywnego audytu wewnętrznego. Partner dla instytucji publicznych oraz sektora prywatnego w obszarze wiedzy eksperckiej o audycie oraz najlepszych praktykach i standardach zarządzania.

Stowarzyszenie audytu, kontroli i bezpieczeństwa systemów informacyjnych powstało w 2011 roku z inicjatywy członków ISACA z Małopolski i Śląska, a w lutym 2012 r. uzyskało afiliację jako ISACA Katowice Chapter. W wyniku intensywnego rozwoju w roku 2013 Chapter Support Committee przyznał ISACA Katowice nagrodę dla małego oddziału za osiągnięcie 42% wzrostu liczby członków – 2013 GROWTH AWARD WINNER for Small Chapter, która została wręczona prezesowi zarządu na międzynarodowej konferencji liderów ISACA w Las Vegas w 2014 r. Jednocześnie przekraczając liczbę stu członków ISACA Katowice przesunęła się do grupy Medium Chapters.

Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska jest częścią The Institute of Internal Auditors i należy do European Confederation of Institutes of Internal Auditing (ECIIA). Od ponad 15 lat jest największą w kraju organizacją zajmującą się kompleksowo problematyką audytu wewnętrznego, umacnianiem rangi zawodowej audytorów oraz integracją środowiska audytorskiego. Instytut Audytorów Wewnętrznych IIA Polska oferuje certyfikaty zawodowe potwierdzające międzynarodowe kwalifikacje audytora wewnętrznego. Lider w propagowaniu wiedzy o audycie oraz najlepszych praktykach i standardach zarządzania. Lider w zakresie usług edukacyjnych w obszarze audytu wewnętrznego w Polsce. Lider szkolenia z zakresu certyfikowanych kursów dla audytorów Wewnętrznych oraz obszarów niezbędnych do prowadzenia skutecznego i efektywnego audytu wewnętrznego. Partner dla instytucji publicznych oraz sektora prywatnego w obszarze wiedzy eksperckiej o audycie oraz najlepszych praktykach i standardach zarządzania.

Stowarzyszenie audytu, kontroli i bezpieczeństwa systemów informacyjnych powstało w 2011 roku z inicjatywy członków ISACA z Małopolski i Śląska, a w lutym 2012 r. uzyskało afiliację jako ISACA Katowice Chapter. W wyniku intensywnego rozwoju w roku 2013 Chapter Support Committee przyznał ISACA Katowice nagrodę dla małego oddziału za osiągnięcie 42% wzrostu liczby członków – 2013 GROWTH AWARD WINNER for Small Chapter, która została wręczona prezesowi zarządu na międzynarodowej konferencji liderów ISACA w Las Vegas w 2014 r. Jednocześnie przekraczając liczbę stu członków ISACA Katowice przesunęła się do grupy Medium Chapters.

PATRONI MEDIALNI

Wydawnictwo C.H.Beck istnieje na rynku polskim od 1993 roku, wydając publikacje z zakresu prawa, podatków, ekonomii oraz literatury akademickiej, aplikacyjnej i obcojęzycznej.

W ofercie Wydawnictwa znajdują się pozycje dotyczące wszystkich dziedzin prawa, takie jak teksty ustaw, orzecznictwo, monografie, komentarze do ustaw, kodeksów napisane przez najwybitniejsze autorytety. Publikacje wydawane są w podziale na przejrzyste i logiczne serie, wśród których za sztandarowe uznać można m.in.: System Prawa Prywatnego, Duże Komentarze Becka, Komentarze Kodeksowe.

WSPÓŁORGANIZATOR WEBINARIUM "W JAKI SPOSÓB ZAPEWNIĆ WŁAŚCIWĄ OCHRONĘ DANYCH PRZY PRACY ZDALNEJ?"

Fortinet umożliwia zabezpieczenie infrastruktury IT największych przedsiębiorstw, dostawców usług i instytucji rządowych na całym świecie. Swoim klientom zapewnia pełen wgląd w stan ich środowiska oraz ochronę przed atakami pochodzącymi z różnych źródeł – wszystko przy uwzględnieniu wymogów dotyczących wydajności, zarówno tych obowiązujących dziś, jak i w przyszłości. Tylko stworzona przez Fortinet platforma Security Fabric jest w stanie poradzić sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami związanymi z bezpieczeństwem oraz ochroną całej cyfrowej infrastruktury, zarówno w sieciowych, aplikacyjnych, wielochmurowych, jak też brzegowych środowiskach. Fortinet uplasował się na pierwszym miejscu w rankingu urządzeń ochronnych sprzedawanych na całym świecie – zaufało im ponad 440 tys. klientów poprzez wykorzystanie do ochrony ich firm. Zarówno Fortinet, jak też należąca do tego producenta instytucja Fortinet Network Security Institute, mają jedne z najbardziej zaawansowanych programów szkoleniowych w branży. Więcej informacji na stronie www.fortinet.com, na blogu oraz w serwisie laboratorium FortiGuard Labs.

WSPÓŁORGANIZATOR WEBINARIUM "MONITORING PRACOWNIKÓW ZDALNYCH - JAK ROBIĆ TO DOBRZE?"

Ekran System to narzędzie do wykrywania zagrożeń wewnętrznych, które pomaga firmom w monitorowaniu aktywności użytkowników, zarządzaniu tożsamością i dostępem uprzywilejowanym. Platforma oferuje szereg funkcji, w tym pulpity zużycia zasobów, historie uruchamianych aplikacji i stron internetowych, rejestrację naciśnięć klawiszy, śledzenie czasu, zarządzanie hasłami, analizę behawioralną, zarządzanie zgodnością i eksport danych.

Ekran System zawiera moduły, które umożliwiają zespołom wdrożenie uwierzytelniania wieloskładnikowego (MFA) i identyfikację użytkowników kont współdzielonych. Narzędzia zarządzania dostępem uprzywilejowanym pozwalają menedżerom kontrolować uprawnienia dostępu, rejestrować sesje i przeprowadzać audyt wykonywanych działań. Członkowie zespołu mogą używać tego systemu do kontrolowania dostępu i monitorowania działalności zewnętrznych dostawców usług.

Ekran System zawiera narzędzie do monitorowania informacji poufnych, które pomaga organom nadzorującym śledzić aktywność użytkowników i otrzymywać kontekstowe sesje w celu wykrycia oszustwa. Użytkownicy mogą badać incydenty związane z pracownikami lub dostawcami zewnętrznymi i planować działania reagowania. Menedżerowie mogą używać Ekran System do uzyskania zgodności z regulacjami bezpieczeństwa, zarządzania i eksportowania danych oraz monitorowania stanu systemów.

WSPÓŁORGANIZATORZY WEBINARIUM "CZY MUSISZ PRZENIEŚĆ FIRMĘ DO "CHMURY"? BEZPIECZNY DOSTĘP PRACOWNIKÓW DO FIRMOWYCH ZASOBÓW I SYSTEMÓW IT."

Advatech Sp. z o.o. – jesteśmy firmą z polskim kapitałem, od kilku lat w czołowej dziesiątce integratorów na naszym rynku. Jednym z liderów wśród dostawców pamięci masowych, rozwiązań wirtualizacyjnych i rozwiązań bezpieczeństwa w Polsce. Stosujemy najnowocześniejsze technologie informatyczne. Zajmujemy się wdrożeniami, które prowadzą doświadczeni inżynierowie. Nasze kompetencje potwierdzone są licznymi certyfikatami, natomiast wieloletnie doświadczenie oraz know-how pozwalają zapewnić kompleksową obsługę Klientów. Podczas organizowanych przez nas konferencji i warsztatów zdobywają oni najnowszą wiedzę o rozwiązaniach w sektorze IT. Od początku istnienia sukcesywnie i dynamicznie podnosimy jakość oferowanych usług, zaspokajając oczekiwania najbardziej wymagających Klientów. Zaufanie, jakim nas obdarzają, jest najwyższym dowodem profesjonalnego podejścia do realizowanych przez nas usług i rzetelnego wywiązywania się z projektów. Potwierdzają to zdobyte referencje. Najlepsze wyniki osiągamy w dostarczaniu produktów i usług dla banków, instytucji finansowych, przemysłu, telekomunikacji, sektora utility oraz instytucji publicznych. Firma powstała w 1998 roku i posiada cztery oddziały w Polsce (Wrocław, Warszawa, Poznań, Katowice). Współpracujemy ze wszystkimi czołowymi producentami z sektora IT na świecie, m.in. IBM, Oracle, Dell EMC, Hitachi Vantara, HPE, HP Inc, VMware, Veritas, Veeam, Ivanti, Barracuda, Commvault, Microsoft, Red Hat, NetApp, Brocade, Symantec i Fortinet. Jesteśmy w czołówce najdynamiczniej rozwijających się firm IT na rynku środkowoeuropejskim. Firma co roku bierze udział w ogólnopolskich rankingach m.in.: Computerworld TOP200, ITwiz Best 100. Coraz wyższe lokaty w tych zestawieniach świadczą o dynamicznym rozwoju firmy, zarówno finansowym, jak i kadrowym.

Akamai secures and delivers digital experiences for the world’s largest companies. Akamai’s intelligent edge platform surrounds everything, from the enterprise to the cloud, so customers and their businesses can be fast, smart, and secure. Top brands globally rely on Akamai to help them realize competitive advantage through agile solutions that extend the power of their multi-cloud architectures. Akamai keeps decisions, apps and experiences closer to users than anyone — and attacks and threats far away. Akamai’s portfolio of edge security, web and mobile performance, enterprise access and video delivery solutions is supported by unmatched customer service, analytics and 24/7/365 monitoring. To learn why the world’s top brands trust Akamai, visit www.akamai.com, blogs.akamai.com, or @Akamai on Twitter.

RIBA Forum 2020

30 września – 1 października 2020
Warszawa
www.ribaforum.pl

Organizator konferencji

Evention sp. z o.o
Rondo ONZ 1
Warszawa, Polska
www.evention.pl

Kontakt

Anna Kovalenko
tel: + 48 22 266 09 58
m: +48 570 611 811
e: anna.kovalenko@evention.pl

Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Przeglądanie strony oznacza akceptację.