Spotkania
WOKÓŁ OCHRONY DANYCH
16 kwietnia, 30 kwietnia, 7 maja, 14 maja, 28 maja, 4 czerwca
Spotkania "Wokół ochrony danych" to cykl webinariów poświęconych szeroko rozumianej ochronie danych - ze zrozumiałych względów skupimy się w nich na wyzwaniach wynikających z obecnej sytuacji epidemicznej.
Koronawirus wprowadził ogromne zamieszanie w nasze życie. Dookoła widać już symptomy ogólnej paniki. Nie pozostaje to bez wpływu na biznesy, które prowadzimy – coraz więcej firm przechodzi na pracę zdalną, pozwalając swoim pracownikom na realizację obowiązków z domu.
Webinaria realizowane będą w formule 30-minutowych dyskusji eksperckich (2-3 ekspertów w każdym webinarze) połączonych sesją pytań i odpowiedzi oraz 30-minutowym komentarzem wraz z pokazem demo rozwiązania oferowanego przez Partnera webinarium.
W czasie webinariów będzie możliwość zadawania pytań na czacie. Zaś po zakończeniu transmisji uczestnicy zainteresowani pogłębieniem tematu, spotkają się online z ekspertami z panelu na krótkiej rozmowie.
Zapraszamy do dołączenia do społeczności Cybersecurity przez cały rok na LinkedIN, gdzie będziemy na bieżąco zamieszczać informacje o webinariach.

W jaki sposób zapewnić właściwą
ochronę danych przy pracy zdalnej?
Webinarium odbyło się 16 kwietnia 2020 roku
Nasi eksperci:

Robert Dąbrowski
SE Manager
Fortinet

Michał Kluska
Senior Associate
DZP

Jolanta Malak
Regionalna dyrektor sprzedaży
Fortinet

Kamil Pakalski
IOD
Gemini Polska
Dowiesz się m.in.:
- w jaki sposób przygotować organizację na rosnące ryzyko wycieku danych?
- co zrobić, by zminimalizować możliwość ataków hakerskich na pracowników?
- jak zabezpieczyć dostęp zdalny przed wykradzeniem danych?
- jakie są najlepsze praktyki w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa danych przy pracy zdalnej?
- jakie narzędzia warto wdrożyć?
ORGANIZATORZY
Czy wszyscy zdają sobie sprawę z ryzyka na jakie się narażają zezwalając na pracę zdalną?
Czy firmy są przygotowane na potencjalne ataki na niezabezpieczone sieci, z których będą korzystać ich pracownicy?
O tym i innych aspektach związanych z bezpieczeństwem danych będziemy rozmawiać podczas naszego webinarium.
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
- w jaki sposób przygotować organizację na rosnące ryzyko wycieku danych?
- co zrobić, by zminimalizować możliwość ataków hakerskich na pracowników?
- jak zabezpieczyć dostęp zdalny przed wykradzeniem danych?
To spotkanie jest dla Ciebie!
Jeżeli potrzebujesz:
- poznać najlepsze praktyki w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa danych przy pracy zdalnej
- dowiedzieć się, jakie narzędzia warto wdrożyć
Dołącz do Webinarium!
ORGANIZATORZY
Agenda spotkania
11:00 | Powitanie Uczestników, rozpoczęcie webinarium |
11:00–11:30 | Panel dyskusyjny z udziałem Michała Kluski z DZP, Jolanty Malak z Fortinet i Kamila Pakalskiego z Gemini Polska |
11:30–11:40 | Sesja Q&A |
11:40–12:10 | Pokaz: Zabezpiecz dostęp do sieci i aplikacji z użyciem 2FA Dwuskładnikowe uwierzytelnianie staje się standardem zwiększającym bezpieczeństwo dostępu do sieci i aplikacji. Organizacje napotykają jednak wyzwania związane z szybkim wdrożeniem 2FA, które nie powoduje zaburzeń w pracy firmy. Prezentacja Fortinet obejmuje praktyczny pokaz działania 2FA przy SSL VPN oraz bezpośrednim dostępie do aplikacji z wykorzystaniem protokołów RADIUS i SAML. |
12:10–12:30 | Indywidualne wideokonferencje z prelegentami |
PRELEGENCI

Robert Dąbrowski
SE Manager
Fortinet

Michał Kluska
Senior Associate
DZP
W latach 2016-2018 przeprowadził kilkadziesiąt kompleksowych projektów wdrożeniowych RODO.
Wielokrotnie uczestniczył podczas kontroli organu nadzoru w zakresie danych osobowych/Prezesa UOKIK, jak również reprezentował Klientów w postępowaniach administracyjnych i sądowych związanych z obszarem ochrony danych osobowych, nieuczciwą konkurencją, prawem autorskim i prawem własności przemysłowej.
Wielokrotnie wspierał Klientów w projektach związanych ułożeniem międzynarodowego transferu danych osobowych w grupach kapitałowych.
Uczestnik prac legislacyjnych (m.in. Ustawa o prawach konsumenta) oraz konsultacyjnych. Prelegent realizujący liczne wystąpienia / warsztaty np. podczas konferencji (m.in. InternetBeta, SECURE) i szkolenia (m.in. „Ochrona danych osobowych w Grupach Kapitałowych”, „Przygotowanie do RODO”). Autor m.in. komentarza do ustawy o ochronie danych osobowych. Organizator spotkań dla IOD z serii #WRODO, #RODOwS, #RODOś, #Wielko_RODO.

Jolanta Malak
Regionalna dyrektor sprzedaży
Fortinet

Kamil Pakalski
IOD
Gemini Polska
Monitoring pracowników zdalnych
- jak robić to dobrze?
Webinarium odbyło się 30 kwietnia 2020 roku
Poznasz m.in.:
- prawne aspekty nadzoru nad pracownikami zdalnymi – co wolno, a czego Ci nie wolno robić?
- technologie, które mogą pomóc Ci monitorować efektywność zdalnych zespołów lub pracowników
- dobre praktyki, które z jednej strony pokazują, jak można skutecznie monitorować pracowników, a z drugiej strony uczą nas, jak nie powodować u nich dyskomfortu i poczucia nieustannej kontroli
W trakcie spotkania:
- dyskusja praktyków o tym, gdzie leżą granice monitoringu pracowników przy pracy zdalnej
- praktyczny pokaz narzędzi wykorzystywanych do monitorowania pracy zdalnej
Nasi eksperci:

Paweł Chudziński
CEO
Ekran System Polska / Securivy

Magdalena Skorupa
Cyber Risk, Data Privacy & Compliance Director
Reckitt Benckiser
Specjalizuje się w projektowaniu, wdrażaniu oraz prowadzeniu programów podnoszenia świadomości cyberbezpieczeństwa w przedsiębiorstwach. Prowadzi liczne szkolenia, warsztaty oraz doradztwo w zakresie cyberbezpieczeństwa, social engineering, ochrony przed phishingiem, audytu wewnętrznego, zarządzania zmianą w organizacji, zarządzaniem ryzykiem oraz fraud investigations. Na przestrzeni ostatnich lat Magdalena zajmowała wysokie stanowiska kierownicze w cyberbezpieczeństwie, IT oraz w audycie wewnętrznym w największych spółkach listy Fortune Global 500.
Obecnie pracuje na stanowisku Cyber Risk, Data Privacy & Compliance Director w brytyjskiej firmie Reckitt Benckiser (FTSE 100). Magdalena jest również od wielu lat aktywnym mentorem biznesowym w organizacjach wspierających nowych liderów w ich karierze zawodowej, a w wolnym czasie prowadzi własną firmę doradczą.

Katarzyna Pisarzewska
Inspektor Ochrony Danych / Kierownik Działu Prawa Ochrony Danych Osobowych
Lux Med
Obsługa pracowników zdalnych w kontekście
problemów i incydentów IT
Webinarium odbyło się 7 maja 2020 roku
W czasie, gdy większość pracowników działa zdalnie, stajemy przed szeregiem wyzwań. Minął już pierwszy szok i czas gorączkowych działań – pracownicy mają zapewniony sprzęt, znają nowe procedury zapewniające bezpieczny dostęp do zasobów firmy (a przynajmniej tak już jest w wielu firmach).
Co jednak robić w sytuacji, gdy pojawi się problem albo incydent wymagający wsparcia IT?
Czy opierać się na własnych zasobach czy wybrać outsourcing?
W jaki sposób świadczyć usługi wsparcia w formie zdalnej, zwłaszcza gdy dział IT w firmie do tej pory działał raczej stacjonarnie?
Obejrzyj Webinarium i:
- poznaj najlepsze i najbezpieczniejsze narzędzia do wsparcia online
- dowiedz się, jak z tym wyzwaniem poradzono sobie w innych firmach
- poznaj zalety outsourcingu wsparcia IT.
Nasi eksperci:

Filip Rejch
ISSA Polska

Piotr Wieczorek
Dyrektor Biura Eksploatacji - Pion IT
Neuca
Czy musisz przenieść firmę do "chmury"?
Bezpieczny dostęp pracowników do firmowych
zasobów i systemów IT.
Webinarium odbyło się 14 maja 2020 roku
Pracownicy wykonują już swoje obowiązki z domów, ale zazwyczaj wymagają też wtedy stałego i bezproblemowego dostępu do zasobów firmy. Nie wszystko da się udostępnić przez VPN, nie zawsze będzie to rozwiązanie idealne. Trzeba zapewnić dostęp do odpowiednich zasobów właściwym pracownikom – tutaj z pomocą przychodzą rozmaite rozwiązania chmurowe i narzędzie zarządzające dostępem do środowisk chmurowych klasy CASB.
- Jeżeli chcesz poznać rozwiązania umożliwiające udostępnienie zasobów konkretnym pracownikom w sposób bezpieczny
- Jeśli szukasz dobrych praktyk w zakresie przenoszenia zasobów firmy do chmury
- Jeżeli szukasz bardziej wydajnych i bezpiecznych narzędzi udostępniania danych
- Jeśli chcesz udostępnić więcej zasobów i systemów IT w chmurze
Eksperci Webinarium:

Filip Glock
Solutions Engineer
Akamai

Wojciech Kubiak
ICT Security Director
PKP Energetyka

Michał Nycz
Account Executive
Akamai

Robert Pająk
Senior Information Security Manager
Akamai
Komentuje w mediach zjawiska związane ze współczesnymi zagrożeniami informatycznymi. Autor artykułów do rozlicznych gazet i poradników m.in. Bezpieczeństwo od A do Z.

Dominik Warzecha
Inżynier Cyberbezpieczeństwa
Advatech
W jaki sposób reagować i dokumentować naruszenia
cyberbezpieczeństwa danych osobowych?
Aspekty techniczne i formalne
Webinarium odbyło się 28 maja 2020 roku
Incydenty bezpieczeństwa podczas przetwarzania danych w systemach IT zdarzają się nieustannie. Teraz jesteśmy wystawieni na dodatkowe ryzyko związane z dostępem do zasobów z zewnątrz organizacji oraz poza nią. Ryzyko naruszeń w niektórych organizacjach wzrosło, pojawiły się nowe problemy natury techniczno-organizacyjnej oraz inne typy ataków.
Oglądając Webinarium dowiesz się:
- Co zrobić, gdy dostaniesz informację o incydencie?
- Jak zarządzać procesem obsługi cybernaruszenia?
- Jakie informacje należy zebrać, aby zabezpieczyć się pod kątem RODO?
- Na co zwrócić uwagę, jakie ślady cyfrowe zabezpieczyć, aby stanowiły materiał dowodowy?
- Jak komunikować zaistniałe zdarzenia i kogo powiadamiać?
Obejrzyj Webinarium i:
- poznaj sposoby zabezpieczania dowodów wystąpienia incydentów bezpieczeństwa danych osobowych
- dowiedz się, jak inne podmioty radzą sobie w takich sytuacjach
- przekonaj się, co można wyczytać z logów i z oczu administratorów IT...
Eksperci Webinarium:

Jacek Andrzejewski
Inspektor Ochrony Danych
Synergia

Maciej Kołodziej
Wiceprezes, SABI – Stowarzyszenie Inspektorów Ochrony Danych
Doradca, e-Detektywi.pl

Piotr Sowa
Specjalista ochrony danych osobowych
Ignatus ASC
własną działalność audytorską i doradczą głównie w zakresie ochrony informacji. Wykorzystuje swoje wieloletnie doświadczenie w biznesie (od 2009r.) i ochronie danych udzielając konsultacji m.in dla zarządów spółek w branży IT (soQware development), e-commerce, spedycyjnej, developerskiej, księgowo-usługowej, rozrywkowej, dla biur podróży, galerii handlowych oraz agencji ubezpieczeniowych. W ostatnich dwóch latach przeprowadził audyty i wdrożenia RODO w kilkudziesięciu podmiotach z sektora biznesowego. Pełni funkcję członka doradczego w wewnętrznych zespołach ds.
Compliance. Ma za sobą setki godzin przeprowadzonych szkoleń, które rzadko są nudne. Audytor Wiodący systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg normy ISO 27001:2017. Członek zarządu spółki AUDIT GRC specjalizującej się w audytach bezpieczeństwa. W swojej karierze angażował się także w liczne działania społeczne dla organizacji trzeciego sektora. Wiedzę pogłębiał między innymi na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Podpisy cyfrowe w dobie pandemii
- jak bezpiecznie uwierzytelniać dokumenty
Webinarium odbyło się 4 czerwca 2020 roku
Obecnie pracownicy na każdym szczeblu wykonują swoje obowiązki głównie zdalnie. Nawet posiedzenia zarządów odbywają się wirtualnie, ale firmy działają, a decyzje o kluczowym znaczeniu zapadają często w domowych biurach. W wielu firmach palącą potrzebą stało się więc wypracowanie procedur i wdrożenie narzędzi, które zapewnią wiarygodność składanych na dokumentach podpisów.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się:
- na jakie sposoby można uwierzytelniać dokumenty cyfrowe?
- jakie są możliwości stosowania kwalifikowanych podpisów cyfrowych i jak wygląda w tym zakresie propozycja rynku?
- w jaki sposób autoryzować, zabezpieczać dokumenty cyfrowe przekazywane pracownikom?
- jak wygląda rynek e-podpisu w Polsce?
- jak dostawcy rozwiązań cyfrowej tożsamości mają się do formalnego e-podpisu?
Eksperci Webinarium:

Karolina Janas
Starszy specjalista ds. ochrony danych osobowych
Nationale Nederlanden

Małgorzata Kurowska
Senior Associate
Maruta Wachta

Michał Tabor
Partner
Obserwatorium.biz
Formularz rejestracyjny
Rejestracja zakończona
Zapewniamy bezpłatny udział dla menedżerów i specjalistów cybersecurity, menedżerów i specjalistów IT, IOD-ów, menedżerów i specjalistów compliance, audytorów wewnętrznych reprezentujących duże i średnie przedsiębiorstwa oraz sektor publiczny.*
*Skorzystanie z udziału bezpłatnego wymaga potwierdzenia zgód marketingowych Organizatorom Webinarium. Brak udzielenia tych zgód uniemożliwia skorzystanie ze specjalnego rabatu Organizatora – wtedy koszt udziału wynosi 99 pln netto (+ 23% VAT) dla przedstawicieli wszystkich branż (poza branżą ICT oraz firmami konsultingowymi) z firm dużych i średnich oraz instytucji administracji publicznej.
Zapraszamy do dołączenia do społeczności Cybersecurity przez cały rok na LinkedIN, gdzie będziemy na bieżąco zamieszczać informacje o Webinariach.
Kontakt w sprawie webinariów:
Agnieszka Budziszewska
tel. 790 707 406
agnieszka.budziszewska@evention.pl
Dostawcy rozwiązań, firmy konsultingowe oraz kancelarie prawne zainteresowane partnerstwem w webinarium zapraszamy do współpracy.
Kontakt:
Dominika Opoka
tel. 604 112 883
dominika.opoka@evention.pl